منصور رحمانیان اظهارداشت: آسمان امروز استان البرز،‌ ابری و مه آلود و بعضی ساعات با بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف همراه خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 07 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ دمای هوا نیز بین ۶ تا ۱۳ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۸ کیلومتر در ساعت برای امروز در البرز گزارش شده است.

وی بیان داشت: امروز افزایش آلاینده‌ها را نیز شاهد هستیم که بعد از ظهر با آغاز بارش‌ها کیفیت هوا سالم می‌شود.

همچنین وضعیت هوای فردا یکشنبه استان البرز، نیمه ابری تا ابری، مه آلود، رگبار و رعدو برق،  ارتفاعات بارش برف و دمای کمینه و بیشینه هوا بین ۲ تا  ۱۱ درجه بالای صفر،‌کیفیت هوا سالم و سرعت وزش باد ۲۸ کیلومتر در ساعت است.

رحمانیان، آسمان پس‌فردا دوشنبه البرز را صاف تا قسمی ابری، مه آلود، بعضی ساعات وزش باد، رشد ابر، یخبندان شبانگاهی، دمای هوا بین منفی یک تا ۱۰ درجه بالای صفر کیفیت هوا سالم و سرعت وزش باد را ۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

وضعیت هوای سه‌شنبه هفته جاری البرز نیز قسمتی ابری تا ابری، مه رقیق، پاره ای نقاط بارش خفیف، دمای هوا بین یک تا ۱۰ درجه بالای صفر، ‌سرعت وزش باد را ۲۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

چهارشنبه نیز آسمان استان  البرز کمی تا قسمتی ابری همراه با  وزش باد ،‌ دمای هوا منفی یک تا ۱۱ درجه بالای صفر،‌کیفیت هوا سالم و سرعت وزش باد نیز ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار