مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان:
مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه ۱.۲۷۲ میلیارد متر مکعب گاز در استان مصرف شد، گفت: مصرف گاز استان طی هشت‌ماهه امسال نسبت به سال قبل یک درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۸۰۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 07 December 2019

 ۱.۲۷۲ میلیارد متر مکعب گاز در استان سمنان مصرف شد

علیرضا شریفی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی هشت‌ماهه گذشته از سال جاری یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون متر مکعب گاز در استان سمنان مصرف‌شده است، ابراز داشت: بیشترین مصرف در شهرستان شاهرود و در جایگاه بعدی شهرستان سمنان مربوط می‌شود.

وی بابیان اینکه طی هشت‌ماهه نخست سال قبل یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون متر مکعب گاز در استان سمنان به مصرف رسیده است، افزود: مقایسه آمار مصرف سال گذشته و امسال نشان می دهد که مصرف یک درصد کاهش داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه رعایت الگوی مصرف می‌تواند مانع افت فشار گاز در نواحی سردسیر استان شود، ابراز داشت: از هم استانی‌ها انتظار می‌رود با نصب پرده ضخیم، جلوگیری از نصب بخاری کنار پنجره‌ها، دوجداره کردن پنجره‌ها و پوشیدن لباس گرم در خانه بار مصرف را به حداقل کاهش دهند.

شریفی نژاد تعداد فوت‌شدگان استان سمنان طی حوادث گاز مشترکان سال جاری را پنج نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد یک نفربر اثر گازگرفتگی و استنشاق CO و چهار نفر در حوادث انفجار و آتش‌سوزی گاز جان باختند که رعایت نکات ایمنی می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند.

وی افزود: تعداد فوت‌شدگان استان سمنان در حوادث گاز مشترکان طی سال گذشته ۱۱ نفر بود که از این تعداد هفت نفربر اثر گازگرفتگی و استنشاق CO و چهار نفر در حوادث انفجار و آتش‌سوزی گاز فوت شدند توصیه می‌شود لذا شهروندان به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی شدید بلافاصله از محیط خانه خارج و شرکت گاز و آتش‌نشانی را در جریان قرار دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار