مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان شب گذشته در اصفهان با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۰۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 06 December 2019

به گزارش تابناک ، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد در اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان با تاکید بر تلاش و روحیه افراد دارای معلولیت برای اثبات توانایی‌های خود، گفت: هنر قلم می‌تواند جامعه را برای پذیرش این فرهنگ که افراد دارای معلولیت با دیگران تفاوتی ندارند، هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه استقبال گسترده خبرنگاران و افراد دارای معلولیت در کشور را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد: با این همت و عزم هیچ مانعی نمی‌تواند شما را از رسیدن به اهداف دور نماید.

در این دوره از جشنواره 635 اثر در قالب ؛ خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، طنز مکتوب، کاریکاتور، پوستر، داستان کوتاه، متن ادبی، فن بیان و گویندگی، شعرو فیلم و کلیپ از 130 نفر شرکت کننده مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که در مجموع 59 اثر برگزیده شد.

از 130 شرکت‌کننده، 95 نفر دارای معلولیت و 35 نفر، فاقد معلولیت از 24 استان آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره ارسال کرده بودند.

ازافراد دارای معلولیت شرکت کننده درجشنواره، 52 خانم و 43 آقا دارای معلولیت بودند که به تفکیک معلولیت؛ 58 نفر دارای معلولیت جسمی – حرکتی و آسیب نخاعی، 14 نفر با مشکل بینایی، 22 نفر با معلولیت شنوایی و گفتاری و 6 کم‌توان ذهنی اقدام به ارسال اثر نموده بودند.

قابل ذکر است  برخی از شرکت‌کنندگان دارای چند معلولیت بودند.

همچنین از مجموع 35 شرکت کنندگان فاقد معلولیت، 20 خانم و 15 آقا اثرات خود را به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان ارسال کردند.

مجموع اثرات برگزیده از 41 نفر معلول و 18 نفر فاقد معلولیت بود.

 دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با هدف افزایش مشارکت  موثر و سازنده در تعالی افراد دارای معلولیت و فرهنگ سازی جامعه در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات و معلولان، شب گذشته در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان با حضور مسوولان و استقبال گسترده افراد دارای معلولیت به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار