مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: برای آبرسانی به رامهرمز، سازمان آب و برق قول داده است تا بحث آبرسانی را از پشت سد جره به این شهرستان پیگیری کند و امیدواریم این اقدام تا پایان تیرماه سال آینده به اتمام برسد.
کد خبر: ۸۰۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 05 December 2019

کیامرث حاجی زاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی آب و برق خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌گرفته در جلسات شورای آب و برق استان، مسایل مربوط به تنش آبی برخی از شهرستان‌ها و روستاهای استان حل شده است.

وی افزود: امروز مسایل مربوط به شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، هویزه و رامهرمز که در بحث آب شرب و همچنین در بحث فاضلاب دچار مشکلات و بحران بودند پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: در این زمینه با توجه به تاکیدات استاندار خوزستان مبنی بر اینکه نباید در خوزستان مردم مشکل آب شرب و فاضلاب داشته باشند، مسایل را پیگیری می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

حاجی زاده عنوان کرد: در بحث کلانشهر اهواز مصوبات خوبی را شاهد بوده‌ایم و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری همه بخش‌ها پای کار بوده‌اند و شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم و امروز نیز تصمیم‌گیری‌ها و راهکارهای اجرایی خوبی را برای حل مشکلات آب و فاضلاب اتخاذ کردیم.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز قرار است تا به صورت گسترده و توامان در مناطق مختلف اهواز اقدام به حل مشکلات فاضلاب کند. همچنین در شهرستان هویزه شبکه‌های آب آماده بهره‌برداری هستند و قرار است تا پایان آذرماه به بهره‌برداری برسند و مردم این شهرستان دیگر مشکل آب شرب نداشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خاطرنشان‌کرد: در بحث رامهرمز نیز سازمان آب و برق قول داده است تا بحث آبرسانی را از پشت سد جره به این شهرستان پیگیری کند و امیدواریم این اقدام تا پایان تیرماه به اتمام برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار