رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:
وضعیت بحرانی تا این لحظه در استان قم نداریم و با کمک مسئولان، پیشگیری مردم و رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم از همه‌گیر شدن بیماری جلوگیری کنیم. به‌منظور کنترل آنفلوانزا در قم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و جلسه‌هایی با پزشکان و متخصصان نیز برگزارشدهاست.
کد خبر: ۸۰۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶ 05 December 2019

به گزارش تابناک قم، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که مردم باید پیشگیری را جدی بگیرند، گفت: وضعیت بحرانی در خصوص آنفلوانزا در این استان نداریم.

محمدرضا قدیر در جلسه کمیته استانی کنترل آنفلوانزا افزود: به‌منظور کنترل آنفلوانزا در قم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و جلسه‌هایی با پزشکان و متخصصان نیز برگزارشدهاست.

وی تاکید کرد: کودکان یکی از گروه‌هایی هستند که دچار این بیماری می‌شوند و ازاین‌رو باید آموزش‌های لازم بهداشتی ازجمله شستن دست‌ها، استفاده از ماسک و عدم حضور درمدرسه در مواقع بیماری به آن‌ها آموزش داده شود.

قدیر گفت: وضعیت بحرانی تا این لحظه در استان قم نداریم و با کمک مسئولان، پیشگیری مردم و رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم از همه‌گیر شدن بیماری جلوگیری کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران قم نیز در این جلسه گفت: همه‌ساله با آغاز فصل سرما بیماری آنفلوانزا را در قم‌ شاهد هستیم که با رعایت نکات بهداشتی می‌توان از ابتلا به آن جلوگیری کرد.

محسن اروجی ضمن قدردانی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی، افزود: دانشگاه در مواجه با این بیماری به‌خوبی وارد عمل شد و آمادگی کامل در سطح استان برای مقابله با آنفلوانزا ایجادشده‌است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار