استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: مهمترین چالش استان اصفهان ذخایر آبی است که کندی روند اجرای طرح های آبی باعث تداوم مشکلات در این حوزه شده است.
کد خبر: ۸۰۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 04 December 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، عباس رضایی در حاشیه دیدار ریس قوه قضاییه با کشاورزان اصفهانی گفت: نیاز آبی استان اصفهان برای بقا کشاورزی  ۴ تا ۵ میلیارد مترمکعب آب است که تامین این میزان توجه های ویژه ای را می طلبد.

وی با انتقاد از کندی روند اجرای طرح های آبی باعث شده شاهد تداوم مشکلات در این حوزه باشیم تاکید کرد: مدیریت یکپارچه منابع آبی ضرورتی است که باید به آن پرداخته شود.

استاندار اصفهان  در مورد جایگاه کشاورزی در استان اصفهان بیان داشت: در تولید بسیاری از محصولات استراتژیک اصفهان جز استان های نخست به حساب می آید.

وی بیان داشت: ۵۶۸ هزار هکتار اراضی استان کشاورزی است که ۳/۹ درصد اراضی کشاورزی کشور به حساب می آید .

استاندار اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان با توجه به شرایط موجود کشت هرگونه محصول در این استان امکان پدیر است.

کشاورزان می توانند حافظان نظام اقتصادی باشند

اسفندیارامینی ، دبیر اجرایی نظام صنف کشاورزی استان اصفهان نیز در دیدار با رئیس قوه قصاییه که به اصفهان سفر کرده بود، گفت:  عملکرد قشر کشاورز و دامدار در مناسبتهایی مختلف مشخص است و حقوق دولت را در چارچوب قانون رعایت میکند و امید داریم دولت نیز این حقوق را به صورت متقابل رعایت کند.

وی بیان داشت: هیات ویژه در دستگاه قضا ایجاد شود تا بحث های قضایی مرتبط با کشاورزان و دامداران با اولویت بررسی شود.   امینی اعلام کرد: قشر کشاورز  به ویژه در استان اصفهان تلاش کرده اند در راستای اهداف و مصلحت نظام گام بردارند پس قوه قصاییه هم در راستای ایجاد عدالت برای این قشر وارد عمل شود و کشاورزان را برای نظام حفظ کنند.

در این مراسم همچنین نماینده خانواده شهدا و ایثارگران در مورد طلاق، بیکاری و عملکردهای جناحی برخی از دستگاهها اشاره کرد. نماینده روحانیون استان از اطاله دادرسی ها که منجر به نارضایتی ها میشود پرداخت و نماینده اساتید دانشگاهی حضور حجت الاسلام رئیسی را در صدر قوه قضاییه به دلیل سابقه حوزوی و دانشگاهی داشتن نقطه قوت قلمداد کرد.

در ادامه نماینده جامعه فرهنگیان و معلمان نیز فاصله طبقاتی را آغازگر معضلات زیاد جامعه دانست و نماینده دانشجویان استان توجه ویژه به موضوع فضای کسب و کار را اولویت اصلی برشمرد. اما نماینده فعالان رسانه ای و فضای مجازی پیگیری راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مغفولی عنوان کرد که آسیب های فراوانی به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار