مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: نمایش «آرزو‌های بافتنی» ویژه گروه‌های سنی خردسال و کودک که در سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه به روی صحنه رفته است، تا پایان ماه آذر ۱۳۹۸ به نمایش در خواهد آمد.
کد خبر: ۸۰۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 04 December 2019

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: نمایش «آرزو‌های بافتنی» کاری از واحد تولید تئاتر کانون پرورش فکری این استان برای نمایش عموم و در سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه به روی صحنه رفته است. بر همین اساس، در راستای فعالیت واحد تولید تئاتر و انجمن هنر‌های نمایشی کانون استان کرمانشاه و پیگیری برای اجرا‌های مداوم نمایشی برای کودکان‌ونوجوانان کرمانشاهی، نمایش «آرزو‌های بافتنی» از آذرماه امسال در سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه در حال نمایش است.


مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: ساخت تمام نقش‌های این نمایش روی تابلوی نمایش و با همراهی لحظه به لحظه بچه‌ها (تماشاگران) انجام می‌شود، که تجربه‌ای دل‌نشین و مفرح از انجام نمایش مشارکتی است. همدلی، دوستی، گذشت و همکاری شخصیت‌ها از شاخصه‌های این نمایش است که با ترانه‌های شاد و مفهومی اجرا می‌شود.


وی در ادامه ابراز کرد:نمایش «آرزو‌های بافتنی» از تاریخ ۵ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ در دو سانس صبح و در ساعت ۹ و ۱۱ به روی صحنه می‌رود. مدت زمان نمایش ۴۰ دقیقه و ویژه گروه‌های سنی خردسال و کودک است. خلاصه نمایش آرزو‌های بافتنی قصه آرزو‌های ساده و دوست است که برای خوشحال کردن کودکانی که با مشکل کم‌آبی مواجه هستند تلاش می‌کنند.


مهناز فتاحی در پایان افزود: مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای ماه‌های آینده نیز، نمایش‌های: «کچل و خورشید»، «فرشته زمین» و «چهارصندوق شادی» را در نوبت اکران دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار