کد خبر: ۸۰۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 04 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  حمید اکرمی یکی از جوانان شهرستان کهگیلویه به نمایندگی جمعی از جوانان شهرستان کهگیلویه بزرگ با صدور پیامی از عملکرد سه سال و نیم سردار عدل هاشمی پور  ،نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده، در دوره دهم  مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
برادر رزمنده سرافراز و سردار  سازندگی، جناب آقای مهندس حاج عدل هاشمی پور 

باسلام و تحیات،

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

 با احترام به پاس خدمات و تلاش ها و مجاهدات عالمانه و تکلیف مدارانه تان که به حق نماینده ارزشی و درشأن منزلت مردم غیور و شهید پرور شهرستان کهگیلویه بزرگ و در سنگر مقدس مجلس شورای اسلامی بعنوان مدافع ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به مثابه مقاومت، آزادگی در هشت سال دفاع مقدس با  مزدوران بعثی استکبار و پس از آن در عرصه های خدمت گزاری به مردم در سنگرهای شهرداری دهدشت و مسجد سلیمان و پس از آن در قرارگاه محترم سازندگی و... در خدمت نظام بودید، صد البته برگ زرینی به افتخارات خود در پیش خدای متعال و رهبر معظم انقلاب و مردم قدرشناس افزوده اید.
 با اذعان عمومی، حضرتعالی نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح ملی بعنوان نماینده ای موفق با کارنامه ای بسیار درخشان و در کمیسیون مهم انرژی مجلس شورای اسلامی حضور یافتید.
فلذا با تشکر و قدردانی از سه سال نیم  خدمت و حضور فعالانه در یکی از مؤثرترین ارکان سرنوشت ساز و کلیدی نظام در حیاتی ترین دوران پرافتخار کشور عزیزمان از خدای متعال توفیقات روز افزون را برای  حضرتعالی داشته و یقین داریم در هر سنگری که در طول عمر پر برکت خود از جانب خداوند متعال مقرر گردد در جهت رضایت او و مردم گام های استوار و خدایی بر خواهید داشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار