مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: اصفهان از 14 آذرماه به استقبال 22 نمایشگاه فرش دستباف می رود.
کد خبر: ۸۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 02 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، مجید نایب زاده در نشست خبری که به این منظور برگزار شد،  اظهار داشت: این نمایشگاه از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های استان اصفهان است که از ابتدا منطبق با سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کار خود را پیش برده است.

وی گفت: با توجه به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه‌ها به محل جدید و هم سو شدن با استان‌های بزرگ کشور برگزاری نمایشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته از حضور سازمان‌های تاثیر گذار و سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان محور در نمایشگاه‌ها بهره‌مند شدیم.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: امسال برای اولین بار از مجموعه گمرک استان برای شرکت در بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف دعوت کردیم تا به صورت ویژه برای رویکرد تسهیل امور صادراتی حضور داشته باشند.

وی، سهم صنعت فرش از رسانه ملی و تبلیغات عمومی و شهری را ناچیز دانست و اضافه کرد: باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود تا رسالت فرهنگی اجتماعی این نمایشگاه بیشتر نمود پیدا کند.

نایب زاده اظهار کرد: بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از ۱۴ تا ۲۰ آذرماه با شعار نمایشگاهی با شکوه هنر ایران و میراث ماندگار این سرزمین در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان در این نشست، اظهار کرد:در این دوره از نمایشگاه شرکت کنندگان در ۱۳۸ غرفه و  در چهار سالن و فضایی به مساحت چهارهزار مترمربع حضور خواهد داشت.

علی میر جمالی با بیان اینکه ۳۵ درصد غرفه داران این نمایشگاه از خارج استان هستند، یادآور شد: شرکت کنندگان از شهرهای اصفهان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، فارس، گلستان، قم و تهران حضور دارند.

دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان همچنین گفت: همایش تخصصی این دوره از نمایشگاه با بررسی راهکارهای توسعه فرش ایران برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار