فرماندار اصفهان گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز (10 آذر ماه) آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه 16 آذر ماه به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۰۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 01 December 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: داوطلبان از امروز (10 آذر ماه) به مدت 7 روز فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در ساعات اداری جهت نام نویسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری مراجعه و ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

سیستانی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات باید با رعایت مر قانون باشد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، تأثیرات شگرفی را در امر اداره کشور و روند امور خواهد گذاشت.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برگزاری انتخابات مستلزم مجموعه ای از فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تأکید کرد: با تکیه بر نگاه واقع بینانه به امر انتخابات و خواسته ها و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید در شکل گیری مجلس شورای اسلامی، باید برنامه ریزی های لازم جهت حرکت مردم در این راستا صورت پذیرد.

سیستانی افزود: فرمانداری اصفهان به عنوان حوزه اصلی نام نویسی داوطلبان ارامنه جنوب ایران و همچنین حوزه فرعی جهت برگزاری انتخابات کلیمیان، آشوریان و زرتشتیان بوده که حوزه اصلی آنها تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار