سرمربی ذوب‌ ‌آهن اصفهان دیدار فردای تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان را "دشوار و مهم" خواند.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 28 November 2019

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری روز قبل از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: از صمیم قلب برای تیم نفت مسجد سلیمان خوشحالم که بعد از چند سال به شرایطی رسیده است که مردم این شهر از نگاه کردن و بودن در کنار این تیم لذت می‌برند. به تیم و مجموعه مسجد سلیمان و آقای تارتار به علت جایگاه خوبی که در جدول دارند تبریک می‌گویم.

او افزود: بازی فردا سخت خواهد بود. تیم مسجد سلیمان به یک شکل امیدوار کننده و پایدار رسیده و برای ما خیلی مهم و سخت خواهد بود که فردا پیروز میدان باشیم. تمام سعی و تلاشمان بر آن است که با یک بازی خیلی منسجم و منطقی بتوانیم هر طور که ممکن است به رقیب مسلط شویم. بازیکنان ما به علت سه امتیازی که از فولاد گرفتند، از لحاظ روحی و تاکتیکی عالی هستند. کم‌کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم و خواسته ما بیشتر از جایگاه فعلیمان بوده است اما به علت برخی از بی‌دقتی‌ها و نقایص خودمان نتوانسته‌ایم به فرم ‌ایده‌آل خود برسیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب و با کمک خدا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا محروم یا مصدوم برای بازی فردا دارید گفت: متاسفانه محمدرضا خلعتبری آنفلوآنزا گرفته و به تشخیص کادر پزشکی او را به همراه خود نیاورده‌ایم. احسان پهلوان هم به دلیل مصدومیت همراه ما نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار