وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛
سعید نمکی با سفر به اصفهان از برخی مراکز بهداشتی درمانی استان بازدیدکرد و گفت: مشکل کمبود نوع خاصی از انسولین تا هفته آینده برطرف می شود.
کد خبر: ۸۰۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 28 November 2019

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اردستان ، با بیان اینکه در حال حاضر کمبود داروهای اساسی را با وجود تحریم ها نداریم گفت: در اوایل هفته آینده مشکل کمبود داروی نوو راپید نوع خاصی از انسولین رفع می شود . 
سعید نمکی افزود: هر خانه یک پایگاه سلامت به عنوان یکی از حرکت های جدید است و تا پایان سال هزار طرح جدید افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از هشت هزار و 100 تخت بیمارستانی در مناطق محروم گفت: مجوز ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی زواره صادر شده ونیروهای متخصص مورد نیاز در این بیمارستان از کاشان و اصفهان تامین می شوند.
وزیر بهداشت با اشاره به اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای شهر مهاباد افزود: مسایل هتلینگ بیمارستان اردستان، تعمیرات و تجهیزات آن با جلسه ای در وزارت بهداشت و درمان حل خواهد شد .
نمکی با بیان اینکه آمار دقیق تعداد جان باختگان بر اثر بیماری آنفولانزا از طریق معاون بهداشتی اعلام می شود گفت: امسال میزان شیوع انفولانزا بیشتر بوده و مردم با رعایت مسائل بهداشت و مراجعه به موقع به پزشک در مواردی که احساس مشکلات تنفسی دارند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار