کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی استان اصفهان از جمله کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به دلیل پایداری نسبی جو و سکون هوا وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 28 November 2019

ابراهیم هنرمند با بیان این که بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار در استان اصفهان است، اظهار کرد: این جو نسبتا پایدار تا دو روز آینده برقرار است و بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به صورت قسمتی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی با توضیح اینکه در مناطق مرکزی از جمله کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به دلیل پایداری نسبی جو و سکون هوا شرایط برای انباشته شدن آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا و دید افقی وجود دارد، ادامه داد: با عبور موجی ناپایدار و ضعیف از نواحی غربی استان اصفهان شرایط برای بارش پراکنده در این مناطق مهیا می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک یا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده دمای شهرستان در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۵ درجه بالای صفر و حداقل دمای صبح فردا یک درجه بالای صفر خواهد بود.

وی در خصوص گرم ترین و سردترین نقاط استان اصفهان طی ۲۴ ساعت نیز گفت: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان است.

منبع:ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار