معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: دستگاه ها رضايتمندي مردم را در اولويت كاري خود داشته باشند.
کد خبر: ۸۰۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر افشين كريمي امروز در جلسه شوراي راهبري توسعه استان با اشاره به برگزاري جشنواره شهيد رجايي در سنوات مختلف و معرفي دستگاه هاي برتر در اين جشنواره، اظهار داشت: بايد رقابت تنگاتنگي بين دستگاه ها براي ارائه خدمات بهتر و بيشتر به مردم وجود داشته باشد و بايد طوري برنامه ريزي شود كه هر دستگاهي كه به صورت عملكردي و رضايتمندي بيشتر مردم اقدام كند به عنوان دستگاه برتر معرفي شود.

وي تصريح كرد: هيچ كس نمي تواند در تعيين و معرفي دستگاه هاي برتر در جشنواره شهيد رجايي دخالتي داشته باشد و ميزان ارائه خدمات و همچنين رضايتمندي مردم، تنها شاخص در تعيين دستگاه هاي برتر است.

وي با بيان اينكه دستگاه هاي اجرايي بايد با تمام تلاش به دنبال ارائه خدمات و رضايتمندي مردم باشند، گفت: مقام معظم رهبري و رئيس جمهور محترم همواره به تسريع در حل مشكلات مردم و فراهم ساختن زمينه هاي لازم جهت خدمت رساني به مردم تاكيد دارند لذا ما در تعيين شاخص ها جهت معرفي دستگاه هاي برتر به ميزان رضايتمندي مردم توجه ويژه خواهيم داشت.

دكتركريمي بيان داشت: امكان دارد دستگاهي در بيشتر زمينه ها تلاش و فعاليت داشته باشد اما به جهت برخي موضوعات از جمله عدم پاسخگويي مناسب به مردم توسط عده اي از پرسنل خود ميزان رضايتمندي را نداشته باشد و به همين دليل در رديف دستگاه هاي ضعيف در جشنواره شهيد رجايي معرفي شود لذا دستگاه ها بايد از تمام اركان زيرمجموعه خود در جهت رضايتمندي مردم و ارائه خدمت به آنان اطلاع داشته باشند.

وي افزود: در جشنواره بعدي حتماً علاوه بر معرفي دستگاه هاي برتر، دستگاهاي كم كار و ضعيف هم به مردم معرفي مي شوند و ما هيچ چشم پوشي در اين زمينه نخواهيم داشت.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست كه حتماً دستورالعمل جشنواره شهيد رجايي را مطالعه كنند و اگر به عنوان دستگاه برتر معرفي نشدند هيچ گله مندي نداشته باشند.

وي همچنين تصريح كرد: در جشنواره بعدي شهيد رجايي دستگاهي كه به عنوان دستگاه برتر معرفي مي شود بايد ميزان رضايتمندي مردم از آن دستگاه سنجيده شود و تنها به مستندسازي و گزارش عملكرد توجه نشود.

وي تاكيد كرد: دستگاه ها براي حقوق شهروندي، پاسخگويي و رضايتمندي مردم بايد برنامه ويژه داشته باشند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار