رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی اصفهان با اشاره به افزایش قیمت خودروهای کم مصرف سوخت در بازار، گفت: از ابتدای هفته جاری قیمت این خودروها حدود ۱۰ درصد در بازار گران شد.
کد خبر: ۸۰۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 27 November 2019

حمیدرضا قندی در خصوص افزایش قیمت خودرو، اظهار کرد: از روز شنبه (۲ آذر ماه) افزایش ۵ تا ۱۰ درصد قیمت خودرو در بازار به وجود آمد که بیشتر مربوط به خودروهای کم مصرف سوخت دو شرکت سایپا و همچنین ایران خودرو از گروه محصولات ۲۰۶ بود، اما اکنون قیمت‌ها ثابت مانده است.

وی درباره رکود بازار طی هفته گذشته به دنبال افزایش نرخ بنزین، افزود: پنجشنبه هفته گذشته قیمت خودرو ثابت و هیچ گونه نوسانی نداشت و تقریبا بازار حدود سه ماه در آرامش بود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودروی اصفهان درباره توقف تولید برخی محصولات شرکت های خودروساز، توضیح داد: در واقع تولید خودروسازان متوقف نشده، اما به هرجهت تولید کمی دارند که باعث ناسازگاری با تقاضای بازار شده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه شرکت های خودروساز هنوز بسیاری از تعهدات سال ۱۳۹۷ خود را تحویل نداده اند، به همین دلیل هنگامی که عرضه خودرو در بازار کم شود به طور قطع قیمت خودرو افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار