کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه شرایط آلایندگی هوا در اصفهان که از جمعه هفته گذشته شروع شده، همچنان ادامه دارد، گفت: از ظهر پنجشنبه به بعد، آلایندگی‌های هوا رو به کاهش می‌رود.
کد خبر: ۸۰۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 27 November 2019

حجت‌الله علی عسگریان اظهار کرد: طی دو روز آینده جو اصفهان پایدار، آسمان به‌صورت قسمتی نیمه‌ابری خواهد بود و در مناطق مرکزی و ازجمله کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به دلیل پایداری نسبی جو و سکون نسبی هوا، شرایط همچنان برای انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای اصفهان حداکثر ۱۶ و حداقل صفر درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته علی عسگریان، طی این مدت سردترین نقطه استان، بوئین میاندشت با منهای ۷ درجه سانتی گراد و گرم‌ترین نقطه استان، چوپانان با ۱۷ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه از بعدازظهر فردا (پنج‌شنبه) ناپایداری‌های ضعیفی در سطح استان خواهیم داشت، افزود: البته این ناپایداری‌ها جزئی است و احتمال اینکه منجر به بارش شود، بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه افزایش ابر در هوای استان در روز آینده ناپایداری‌ها را قطع می‌کند، گفت: بااین‌وجود آلایندگی هوا همچنان ادامه دارد و حتی برای صبح روز جمعه نیز غبار صبحگاهی و محلی پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار