رئیس پلیس راه ناجا خبر داد؛
سردار حسینی از اجرای طرح ویژه زمستانی پلیس راهور از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ماه در سطح جاده‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 27 November 2019

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از ۲۰ آذر/ ۷۹ درصد تصادفات رانندگی مربوط به خودرو‌های سواری

به گزارش تابناک سمنان: سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه ناجا گفت: طرح ویژه زمستانی پلیس راهور ناجا در۲۰ آذر ماه آغاز و در ۲۰ اسفند ماه به پایان خواهد رسید، ۲۷ استان درگیر طرح زمستانی هستند و ۱۰۲ پاسگاه و ۲۳۰ تیم پلیس راه آموزش دیدند تا در ۱۱۱ گردنه و در ۱۱۸ پایگاه سیار آماده به خدمت باشند.

وی با بیان اینکه ۷۹ درصد تصادفات رانندگی مربوط به خودرو‌های سواری است، افزود: ۵۱۱ نفر در گردنه‌های برف گیر در سال ۹۷ کشته شدند، بالغ بر ۴۰ درصد تصادفات رانندگی ناشی از عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و انحراف به چپ خودرو بوده است.

رئیس پلیس راه ناجا گفت: این جلسه با حضور ۲۵ سازمان تشکیل شده که ۱۶ سازمان آن برون سازمانی و خارج از ادارات و بخش‌های پلیسی هستند. سازمان هلال احمر، راهداری، سازمان مدیریت بحران کشور، پزشکی قانونی، کمیسیون ایمنی راه وزارت کشور، معاونت آموزش وزارت آموزش و پرورش، سازمان امور عمرانی وزارت کشور، سازمان حمل و نقل وزارت کشور، سازمان بیمه مرکزی، اورژانس، سازمان هواشناسی، معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری، امداد خودرو ایران، سایپا و کانون و جهانگردی از جمله سازمان‌هایی هستند که نمایندگان آن‌ها در این نشست به بحث و تبادل نظر با پلیس پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار