۱۷ پروژه شهری منطقه ۱۷ شهرداری تهران با حضور پیروز حناچی شهردار پایتخت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۰۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 26 November 2019

به گزارش تابناک تهران، مجموعه آبی دارالشهدا (استخر آدم)، پایانه تاکسی و اتوبوس شهید چراغی، ایجاد دسترسی از بزرگراه شهید کاظمی به خیابان شهید غلامرضایی (زمزم)، هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در محور ابوذر، اجرای توافق با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، راه‌اندازی پیست دوچرخه متین، راه‌اندازی جایگاه سبز سوخت و بوستان ثامن از جمله پروژه‌ها است.

همچنین مزرعه خانواده، پایتخت اورژانس در بوستان بهاران، مجتمع کارآفرینی و آموزشی زمزم، اجرای فاز اول و دوم طرح نوآورانه از خانه تا مدرسه با دوچرخه، تراش و روکش آسفالت در محور شهید رشیدی‌جهان، همچنین مجموعه ورزشی شهید مایلی و حوزه علمیه حضرت ابوطالب (ع) از دیگر پروژه‌هایی است که در منطقه ۱۷ افتتاح شده است.

این پروژه ها عمرانی ترافیکی، مشارکتی و خدمات شهری است و با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ در این مراسم گفت: این منطقه مساحتی بیش از ۸۲۲ هکتار دارد و جمعیت آن ۲۷۸ هزار و ۳۵۴ نفر است.

وی درباره تامین دسترسی از بزرگراه شهید کاظمی به خیابان شهید غلامرضایی هم تصریح کرد: مسدود بودن دسترسی خیابان‌های شهید غلامرضایی به بزرگراه شهید چراغی به عنوان مرز جنوبی منطقه ۱۷ محدودیت‌ها و مشکلات فراوانی را برای شهروندان بخش جنوبی محلات زمزم، زهتابی و بلورسازی ایجاد کرده بود که با تلاش‌های انجام شده در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی و محلات فوق از بن‌بست خارج شده است.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: این دسترسی خواسته ۲۰ ساله شهروندان این محلات بوده و عملیات اجرایی پروژه به طول متوسط ۳۰۰ متر در محدوده شهید چراغی در نظر گرفته شد.

وی همچنین گفت:‌ طراحی و احداث سه و نیم کیلومتر مسیر دوچرخه در خیابان شهید متین به صورت رفت و برگشت و اتصال آن از طریق کریدور ایستگاه مترو به رینگ دوچرخه بوستان ولایت صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار