فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه دشمن از اسم و تفکر بسیج واههمه دارد، گفت: تفکر بسیجی در کشور ما باعث شده است که امروز به هر دستاوردی در زمینه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی، و ... دست پیدا کنیم و در رفیع ترین قله های دانش و فناوری قرار بگیریم.
کد خبر: ۸۰۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 26 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی  در گرامیداشت یادواره شهدای شرکت پتروشیمی ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: ما بر اساس تفکر عاشورایی و بر اساس تجربه گرانقدر و عظیم دفاع مقدس باید به سمت جلو حرکت کنیم و از فشارهای دشمنان و ایجاد جنگ نرم و روانی آنها هراس نداشته باشیم.

وی به پیش‌بینی‌ امام راحل از وضعیت پیچیده‌ امروز و صف‌آرایی‌های دشمن و شکل گیری جبهه‌های متعدد در مقابل گفتمان انقلاب اشاره کرد و افزود: سیره امام خمینی(ره) برگرفته از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود و بر اساس همین نگاه الهی امام تفکر بسیجی در کشور شکل گرفت.

سردار شاکرمی یادآور شد: دشمن وجود تفکر بسیجی در جامعه ایران اسلامی را بر نمی تابد و به طرق مختلف درصدد ضربه زدن به پیکره تفکر غنی بسیجی است و ما با الگو گرفتن از قیام و نهضت عاشورا و با مدد از تفکر بسیجی در جنگ اقتصادی با دشمن می ایستیم همانگونه که در این ۴۰ سال دشمن و هجمه های استکبار را به عقب راندیم.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با جنگ سخت و رو در روی نظامی مواجه بود و امروز در جنگ نرم و جنگ اقتصادی بافشارهای سنگین روانی دشمن مواجه است درحالی که این جنگ اقتصادی همچون جنگ نظامی دوران دفاع مقدس با غلبه ایران اسلامی بر جبهه استکبار جهانی به پایان خواهد رسید.

وی در مورد موضوع سهمیه بندی بنزین و حوادث ناشی از این طرح نیز گفت: در آشوب های ایجاد شده هفته گذشته علاوه بر دشمنان قسم خورده انقلاب گروهک های معاندی چون دموکرات، کومله، عوامل نفاق و اراذل و اوباش نقش و حضور داشتند که با هوشیاری فرماندهان نظامی و انتظامی و سربازان گمنام کشور این توطئه در نطفه خاموش شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اهمیت شرکت پتروشیمی در توسعه و رونق و آبادانی و اشتغال استان، اضافه کرد: مجموعه‌ پتروشیمی ایلام امروز به رشد و بالندگی رسیده است و به عنوان یک مجتمع تولیدی پیشتاز در غرب کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی به مشکلات کارگری این شرکت در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: پتروشیمی ایلام پس از طی فراز و فرودهای بسیار امروز به ثبات و آرامش در تولید رسیده است و می توان آینده ای درخشان را برای این شرکت متصور شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار