کد خبر: ۸۰۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 25 November 2019
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ملی پوش دوومیدانی استان و کشور به رقابتهای قهرمانی آسیایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری واطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ملی پوش دوومیدانی استان و کشور به رقابتهای قهرمانی آسیایی خبر داد.
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :مهدی روایی ملی پوش تیم دوومیدانی بزرگسالان کشور عازم رقابتهای دوومیدانی قهرمانی آسیا می شود.
حاتمی ، افزود:21دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به میزبانی کشور مالزی در شهر سارواک برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:این رقابتها از 8 الی 17آذرماه در شهر سارواک کشور مالزی و با حضور ورزشکارانی از 42کشور جهان برگزار می شود و مهدی روایی از استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان تنها ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در این رقابتها شرکت می کند.
حاتمی تصریح کرد :مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشور مان در بازیهای آسیایی 2010 گوانگ ژو چین ،قهرمان دو و میدانی غرب آسیا در کشور حلب سوریه ،قهرمان جایزه بزرگ آسیا ،قهرمان دانشجویان آسیا در کشور ترکیه در سال 1383،کسب مقام قهرمانی بیستمین دوره رقابتهای دوومیدانی بزرگسالان آسیا در کشور چین و قهرمانی کاپ آسیا در ماده پرتاب نیزه در سال 1397 در کشور تایلند را در کارنامه د ارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار