کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری جوی و وارونگی دما در سه روز آینده، گفت: شرایط انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا روز چهارشنبه وجود دارد اما از روز پنجشنبه با ورود جوی نسبتا ناپایدار به استان وضعیت کیفی هوا بهبود خواهد یافت.
کد خبر: ۷۹۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 24 November 2019

آسیه آقایی با بیان اینکه جوی آرام و پایدار تا سه روز آینده در اصفهان حاکم خواهد بود، اظهار کرد: شرایط انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا به دلیل سکون نسبی جو و وارونگی دما در مناطق مرکزی و صنعتی استان وجود دارد.

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان به اوج می رسد اما از روز پنجشنبه با ورود جوی نسبتا ناپایدار به استان وضعیت کیفی هوا بهبود خواهد یافت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه افزایش ابر و وزش باد ملایم پدیده غالب بیشتر مناطق استان طی سه روز آینده است، ادامه داد: احتمال بارش پراکنده در مناطق شمالی استان وجود دارد.

آقایی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت  آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: چوپانان و خوروبیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار