رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راهپیمایی مردم تهران در محکومیت آشوب های اخیر خبر داد و گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران راهپیمایی مردم تهران خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 24 November 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از راهپیمایی مردم با بصیرت و انقلابی شهر تهران در محکومیت اشرار و آشوبگران خبر داد و افزود: در پی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات مردم شریف و انقلابی شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: کشور ما هم اکنون در شرایط حساسی قرار دارد، اعتراضی در کشور رخ داد و دشمنان خارجی و منافقین با موج سواری و با جنایات مشمئز کننده اغتشاشگران همنوایی کردند و دیدیم این خسارات به نظام و مردم چه ضربه ای وارد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اتفاقات تلخ روزهای گذشته مانند جسارت به حریم مساجد و آتش زدن قرآن و مثله کردن مدافعان امنیت واقعا دردناک بود و به همین جهت در شهر تهران راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، حمایت از مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات به حق مردم برگزار می‌شود.

محمودی یادآور شد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ عصر ، مردم در میدان انقلاب و خیابان های اطراف تجمع کرده و تظاهرات خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران ویژه این مراسم و حاج سعید حدادیان ذاکر اهلبیت(ع) در این مراسم مدیحه سرایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار