کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: طی چند روز آینده به دلیل پایداری نسبی جو و سکون هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس در اصفهان فراهم است.
کد خبر: ۷۹۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 23 November 2019

حجت‌الله علی عسگریان اظهار کرد: طی سه روز آینده دمای نسبتاً پایداری برای اصفهان پیش‌بینی می‌شود، در این مدت آسمان قسمتی تا نیمه‌ابری و گاه همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی افزود: کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد و دمای هوای اصفهان حداکثر ۱۲ و حداقل منهای دو درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه سردترین نقطه استان اصفهان بوئین میاندشت با منهای ۱۴ و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۷ درجه خواهد بود، خاطرنشان کرد: طی این مدت بارش باران در شهر اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود.

همچنین براساس اعلام اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان، شاخص کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان در ایستگاه‌های پایش دائم برحسب شاخص کیفیت هوا (AQI) در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ شاخص ۱۴۲ و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

براساس این شاخص، میدان احمدآباد با شاخص ۱۶۳ و خیابان استانداری با شاخص ۱۶۱ در وضعیت ناسالم برای عموم و خیابان رودکی با شاخص ۱۰۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. کاشان نیز با شاخص ۱۰۵ ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار