سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان:
سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان، از تشدید برخورد با رانندگانی که قیمت کرایه‌های شهری را در سمنان افزایش دهند، خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 23 November 2019

برخورد با افزایش‌دهندگان نرخ تاکسی‌های سمنان تشدید می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: مجید کاشی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه برخورد با رانندگان متخلف در افزایش نرخ کرایه تشدید شده است، تأکید کرد: شهروندان سمنانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ کرایه با شماره تلفن ۳۴۶۷۷۷۶ موضوع تخلف را به شهرداری بیان کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان درباره افزایش قیمت کرایه‌های شهری در این شهر، توضیح داد: هنوز هیچ تصمیمی برای افزایش کرایه تاکسی‌های شهری در سمنان گرفته نشده است.

کاشی بابیان اینکه اگر قرار باشد تغییری در کرایه تاکسی‌ها باشد، سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان آن را به مردم اعلام می‌کند، گفت: هرگونه تغییر در کرایه ابتدا به تاکسی‌دارها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: با عنایت به تصمیم‌گیری سران قوا مبنی بر سهمیه‌بندی سوخت بنزین خودروها، با رانندگان ناوگان تاکسی که نرخ کرایه را خودسرانه افزایش دهند برخورد قانونی خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان، بیان کرد:  نازل سوخت‌گیری سی ان جی ویژه رانندگان تاکسی برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان تاکسی در جایگاه‌های میدان جهاد و اتوبوس‌رانی اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار