رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان درموردعلل افزایش ترافیک درمعابر شهری گفت : ازنظرکارشناسان ورود بی ضابطه ای خودروهای شخصی بدون درنظرگرفتن حجم و ظرفیت خیابان ها عمدترین دلیل تراکم ترافیک است.
کد خبر: ۷۹۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 23 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت :طبق آمارهای رسمی منتشره سهم خانوارهای استفاده کننده از خودروی شخصی از16/1درصد درسال های گذشته به 48/6درصد درسال جاری رسیده است .

وی افزود: این موضوع نشان می دهد بیش از نیمی ازخانوارهای ایلامی دارای خودروی شخصی هستند،امابا توجه به اینکه برخی از آنان بیش ازیک خودرو دارند،نمی توان رقم دقیقی درخصوص تعداد مالکیت خانوارها ارائه کرد.

وی ادامه داد :نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، تغییرات کمی و کیفی و افزایش میزان مطلوبیت این بخش ازحمل ونقل می تواند زمینه گرایش شهروندان را به استفاده گسترده از تاکسی در سفرهای شهری فراهم کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به طور منطقی تازمانیکه کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق استاندارهای روز ارتقا پیدا نکند نمی توان انتظار استفاده گسترده از این بخش را داشت.

کوهزادی بابیان اینکه مطابق بررسی های صورت گرفته به طورمیانیگن هرشهروندی درماه 3تا 4بار با تاکسی سفر می کند افزود: پیش بینی می شود با توجه وضعیت پیش آمده درکشور و سهیم بندی سوخت ،استفاده مردم از تاکسی نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته باشد.

رئیس پلیس راهوردرپایان توضیح داد:به هرحال حوزه ترافیک یک حوزه اکتیو و فعال است که حل مشکلات مربوط به این حوزه درگرو همیاری ،همکاری و همفکری همه دستگاهای مسئول و مشارکت خود مردم می باشد ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
-
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
اگر ناوگان فرسوده و فرتوت حمل و نقل شهر ایلام نوسازی شود، مطمئن باشید مردم تمایل بیشتری به سمت آن پیدا می کنند اما با این وضعیت هرگز!!
شهرداری ایلام هم کوچکترین قدمی مثل سایر مراکز استان ها در این زمینه برنداشته است. مثلاً ایجاد ایستگاههای جدید با بازه زمانی کم و صد البته منظم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار