امیر دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه از تلاش های شبانه روزی شهرداری در پاکسازی ،ترمیم و بازسازی سیما و منظره شهری پس از اغتشاشات و تخریب های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 23 November 2019

امیر دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت:پاکسازی ها از نخستین شب بروز اغتشاشات و تخریب اموال عمومی ،توسط شهرداری آغاز شد .

وی خاطر نشان کرد:مناطق هشتگانه و معاونت خدمات شهری شبانه روز در حال پاکسازی سطح شهر بودند تا آثاری از تخریب ها باقی نماند.

مدیر کل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه افزود:تلاش های شبانه روزی شهرداری و معاونت های مربوطه به منطور پاکسازی و در حد توان ترمیم ضربتی خرابی ها بود  که سیمای شهر برای شهروندان کرمانشاهی سیمای مناسبی باشدو مشکلی در فعالیت های روزمره شهروندان پیش نیاید.

دولتشاهی با بیان اینکه خسارات وارده به اموال عمومی نسبتا زیاد بود ، تصریح کرد:همکاران ما به صورت شبانه روزی پای کار هستند و تا بازسازی کامل و ترمیم سیمای شهری تلاش خواهند کرد.

وی  در پایان با توجه به اینکه حجم تخریب ها شامل آسیب های سطحی و کم هزینه تر تا تخریب های عمیق با خسارت بیشتری بود تاکید کرد:آسیب های سطحی مانند واژگونی سطل های زباله و تخریب های سطحی به سرعت پاکسازی شدند و برخی از آسیب ها نیازمند زمان بیشتری برای ترمیم  و بازسازی است که در اسرع وقت توسط ماموران شهرداری انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار