نوربخش حاتمی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:تولیدات گوشت قرمز ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته در استان افزایش یافته که تا پایان سال ۴۰ هزار تن گوشت قرمز و ۷۰ هزار تن گوشت سفید تولید می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 21 November 2019

نوربخش حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به افزایش تولیدات گوشت قرمز نیاز استان کمتر از ۲۷ هزار تن است؛ و در تولید گوشت سفید نیز ۱۳ هزار تن مازاد بر نیاز مردم استان است و خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین استان نداریم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه  جوجه ریزی در استان  ۵۷ درصد افزایش داشته است و  ۵ برابر سال گذشته در ۸ ماهه اخیر نهاد‌های دامی یارانه‌ای در میان دامداران و تولید کنندگان طیور توزیع شده است.

 رئیس جهاد کشاورزی استان افزود:اقدامات انجام شده در مدیریت آفت سن در سال زراعی گذشته باعث کسب رتبه اول کشوری شد و خوشبختانه هیچ گونه سن زدگی در تولیدات گندم نداشتیم که در کرمانشاه بی سابقه است.

حاتمی تصریح کرد:کسب رتبه اول کشوری در مدیریت مبارزه با آفات و پوشش سطوح، کسب رتبه سوم مبارزه با بیماری‌های گندم در کارنامه جهاد کشاورزی استان ثبت شد.

وی ابراز کرد:جهاد کشاورزی متعهد به ایجاد ۹۹۵۲ شغل ناخالص تا پایان سال در سند اشتغال شده است که تا کنون ۸۵۶۰ شغل ناخالص ایجاد کرده که تا پایان سال بیشتر از تعهدات خوداشتغال ایجاد خواهد کرد.

حاتمی در پایات تاکید کرد:قابلیت‌های مناسبی در استان وجود داشته و دارد، اقدامات قابل توجهی در حوزه جهاد کشاورزی، تولیدات دامی، زراعی و باغی اتفاق افتاده است که  به افزایش ۲۸ درصد تولیدات عسل در استان اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار