حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت الله عسگری معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه توسعه مشاغل زیست‌سازگار و کم آب‌بَر راهبرد استان است، گفت: کارآفرینان در این زمینه می‌توانند همراهان خوبی باشند
کد خبر: ۷۹۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 21 November 2019

املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان فروخته شود

معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان نمونه استان سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد سمنان، ضمن بیان اینکه توسعه مشاغل زیست سازگار و کم آب‌بَر راهبرد استان است، تأکید کرد: در این راه سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و جوامع علمی می‌توانند کمک‌یار خوبی باشند.

وی بابیان اینکه حرکت به سمت پیوند دانشگاه و صنعت و همچنین دانشگاه‌های کارآفرین بر اساس توسعه استان یک ضرورت است، گفت: خوشبختانه در این راستا گام‌های خوبی در سطح استان برداشته‌شده است.

عسگری بابیان اینکه کشور به دانشگاه‌های کارآفرین نیاز دارد، تأکید کرد: سوادی که منجر به کارآفرینی و خلق ثروت نشود تنها اتلاف وقت است لذا این امر اهمیت حرکت دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی را می‌رساند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید نگاهی مبتنی با کارآفرینی داشته باشند، بیان کرد: کارآفرین یکی از اولویت‌هایی است که با همراهی دانشگاه‌ها می‌توان به آن دست‌یافت.

معاون استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه یکی از وظایف کارآفرینان، آگاهی بخشی است، گفت: این افراد باید به عموم‌ جامعه و مردم راه‌های کسب درآمد و خلق ثروت حتی با سرمایه‌های خرد و ناچیز را نشان دهند ما معتقد هستیم که می‌بایست به‌خوبی از ظرفیت کارآفرینان بهره‌گیری کنیم.

حشمت الله عسگری در پایان بابیان اینکه امروز کشور به اشتغال‌زایی و کارآفرینی بیش از هرزمانی نیازمند است، تأکید کرد: هر آنچه بخشی از مشکلات امروز مردم را در کشور کاهش دهد، به‌نوعی کارآفرینی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار