حریرچی گفت: هرگونه تبلیغ خدمات پزشکی در سایت‌های اینترنتی فروش کالا کاملاً غیرقانونی است و افرادی که این گونه تبلیغات را انجام می‌دهند معمولاً غیرپزشک هستند.
کد خبر: ۷۹۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 21 November 2019
جنیدی/ خبر ۱ بامداد
 
ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تبلیغ خدمات پزشکی در سایت‌های فروش کالا، اظهار کرد: هرگونه تبلیغ خدمات پزشکی در سایت‌های اینترنتی فروش کالا کاملاً غیرقانونی است و افرادی که این گونه تبلیغات را انجام می‌دهند معمولاً غیرپزشک هستند.
 
معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: تبلیغ خدمات پزشکی حتماً باید بعد از اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی انجام گیرد وگرنه فردی که این کار را انجام داده تخلف کرده است و براساس قوانین با وی برخورد می‌شود
حریرچی با اشاروه به پرونده آسیب به ماشین‌های آمبولانس و پنچر کردن چرخ‌های آنها گفت: اگر بیمار قلبی مورد نظر به بیمارستان به موقع منتقل می‌شد ما می‌توانستیم او را از طریق اهدای قلبی و ریوی زنده نگه داریم که این اقدام فرد متجاوز مانع از خدمت‌رسانی خوب فوریت‌های پزشکی شد و پرونده‌اش از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

او گفت: ما از آن فرد به دلیل آسیب رساندن به آمبولانس شکایت کرده‌ایم و خانواده متوفی نیز به خاطر فوت بیمارشان از وی در مراجع ذی‌صلاح شکایت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار