فرهاد سهیلی در گفتگو با تابناک:
بخشدار مرکزی شهرستان سنقر و کلیایی گفت:۱۲۳ روستا در حوزه بخشداری مرکزی است که ۱۰۸ روستای آن دارای دهیار و ۱۳ روستا فاقد دهیار است که از این آمار ۹ روستا نیز شورا ندارند  و بودجه‌ای به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، زیرا اعتبار تخصیص یافته به حساب دهیار واریز می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 21 November 2019

فرهاد سهیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ظرح هادی بعد از تشکیل دهیاری‌ها و شورا ها‌ی روستایی به وجود می‌آید که برای هر روستا یک شماره حساب از سوی دهیاری‌های  کشور باز شده و بر حسب سرانه روستا مبلغی سالیانه یا هر ۶ ماه یکبار به حساب  دهیار واریز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:طرح هادی شامل هدایت آب‌های سطحی، جدول گذاری و ایجاد زیر ساخت‌های حمل و نقل یعنی شن ریزی و آسفالت که توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

 بخشدار مرکزی شهرستان سنقر و کلیایی افزود:به دلیل اینکه بودجه بصورت قطره چکانی به حساب دهیاران واریز می‌شود روند اجرای طرح به میزان اعتبار تخصیص داده  شده  و اولویت  اجرای این طرح  با معابر  عمومی و محله‌ی بعدی معابر‌ی که خانه‌های مسکونی بیشتری دارد و بعد دیگرمناطق روستایی است.

سهیلی تصریح کرد:از سال گذشته تا کنون کار جدول گذاری ۶۴ روستا به مساحت ۴۸۳۵۰ متر، شن ریزی در ۲۱ روستا به مساحت ۱۷۱۱۲۱ متر مربع، آسفالت ۶ روستا به مساحت ۳۰ هزار متر، لوله گذاری فاضلاب در ۲ روستا به مساحت ۶۰۰ متر در قالب طرح هادی در روستا‌های بخش مرکزی اجرا شده است.

وی ابراز کرد:مهندسین ناظر ما هر هفته از روند اجرای طرح‌ها بازدیدو بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورت مشاهده  هرگونه تخلف از سوی پیمانکار به بخشداری گزارش می‌دهند تا در صورت لزوم پیگیری شود.

 بخشدار مرکزی شهرستان سنقر و کلیایی در پایان گفت: احداث پارک بازی کودکان، مبلمان شهری برای ۸ روستا، حفر چاه زباله در ۳ روستا، آبرسانی برای ۶ روستا  و رفع مشکل آنتن دهی برای ۴ روستا  از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخشداری است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار