مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام؛
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: تاکنون ۳۰ درصد تعهد افراد خیر و نیکوکار در جشنواره خیران مدرسه ساز امسال برای مشارکت در ساخت مدرسه در این استان تحقق یافته است.
کد خبر: ۷۹۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 19 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت الله رحیمی اظهار داشت : افراد خیر و نیکوکار بومی و غیر بومی در جشنواره امسال خیران مدرسه ساز (خرداد ماه)در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه تعهد کرده اند.

وی ادامه داد: با بخشی از تحقق تعهد این نیکوکاران تاکنون عملیات ساخت ۲ فضای آموزشی شامل هنرستان و مدرسه استثنایی در شهر ایلام آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این ۲ طرح آموزشی با مشارکت ۱۰۰ درصدی افراد خیر احداث می شود افزود: ساخت این واحدهای آموزشی اکنون در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام همچنین در خصوص ساخت فضای آموزشی مشارکتی در سایر مناطق استان گفت: علاوه بر این در سایر مناطق استان از جمله هلیلان، آبدانان، چرداول، دهلران و ایوان نیز ساخت فضای آموزشی مشارکتی در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.

رحیمی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشارکت هرچه بیشتر افراد خیر و نیکوکار در ساخت و ساز مدارس در این استان شد.

به گفته رحیمی، تاکنون ۲۳۴ فضای آموزشی با ۹۲۴ کلاس درس و هزینه ای بالغ بر ۷۳۸ میلیارد ریال با مشارکت افراد خیر مدرسه ساز در این استان احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در یک هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی در قالب شش هزار کلاس درس به تحصیل اشتغال دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار