سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت: در استان‌هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی‌گیرد استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی‌گردد.
کد خبر: ۷۹۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 19 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، علی ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مشکلاتی که قطع اینترنت برای برخی مشاغل از جمله تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده است، اظهار کرد: مشکلات برخی مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را حل کردیم، اما هنوز مشکل برخی کار‌های دانشجویی و مشاغل دیگر باقی مانده است.

وی گفت: اما باید همه بپذیریم در شرایطی که برخی به دنبال سوء استفاده هستند چنین تصمیمی از سوی دولت طبیعی است مثلاً من خودم شاهد بودم که برخی در یک ساعت در اصفهان و شیراز قصد حمله به دو نقطه‌ای را داشتند که می‌توانست بخش اعظمی از موبایل‌های کشور را از کار بیاندازد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، تصریح کرد: من اطلاع دارم که در استان‌هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی‌گیرد استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی‌گردد.

وی گفت: می‌پذیرم که با قطع اینترنت خیلی‌ها دچار سختی شده‌اند و این محدود به تاکسی‌های اینترنتی نیست، اما نگرانی بزرگتر امنیت ملی کشور است که باید به آن توجه شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار