رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: که حقوق کلیه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از طریق بانک سپه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 18 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار تقی مهری درباره طرح تجمیع حساب‌های بانکی کارکنان وظیفه، اظهار کرد: در راستای اجرای ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، طرح سرباز کارت اجرایی شده است.

وی گفت: در این طرح، کلیه کارکنان وظیفه که از ۱۸ آبان ماه مشغول به خدمت شده‌اند به صورت یکپارچه از طریق بانک سپه حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه سربازکارت فقط تا پایان خدمت سربازی اعتبار دارد، تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از ثبت درخواست اعزام به خدمت، مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، اطلاعات آنان به سیستم بانک سپه منعکس و پس از افتتاح حساب، شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می‌شود و سربازان می‌توانند با مراجعه به یکی ازشعب بانک سپه سراسر کشور، کارت عابر بانک خود را دریافت کنند.

براساس اعلام سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: علاوه بر حقوق سربازان، سایر هزینه‌ها مانند هزینه سفر، جیره بین‌راهی و ... کارکنان وظیفه نیز به حساب بانک سپه آنان واریز می‌شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار