مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.
کد خبر: ۷۹۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 16 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری با اشاره به اینکه با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند، اظهار کرد: بر همین اساس افزایش خودسرانه هرگونه کرایه تاکسی و سرویس مدارس ممنوع در شهر اصفهان ممنوع است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: برای ناوبران تاکسی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده که برای سفرهای درون شهری مسافران کفایت می‌کند و در صورت نیاز به افزایش احتمالی نرخ کرایه‌ها شوراهای شهر و پس از بررسی‌های لازم اقدام خواهند کرد، بنابراین رانندگان تاکسی از افزایش خودسرانه نرخ‌های کرایه اکیداً خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبیعی است در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ توسط راننده و مطابق قوانین حمل و نقل، برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی انجام خواهد گرفت.

منوچهری تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان این سازمان (شماره گویا 35688100) تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار