امیرآبادی درپاسخ به یکی از نمایندگان مجلس در خصوص خودسوزی چهارمین جانباز قمی و علت عدم برکناری مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: به آقای رئیس دلسوز بفرمایید دست از حمایت بردارند، مشکل حل خواهد شد!
کد خبر: ۷۹۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۳ 15 November 2019

به گزارش تابناک قم، در کمتر از سه ماه، چهارمین خودسوزی در جامعه ایثارگران قم رخ داد. اولین خودسوزی در دوم شهریور ماه مربوط به یک فرزند شهید در قم بود که در مقابل در ورودی اتاق مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران قم اقدام به خودسوزی کرد و جان باخت، پس از آن خودسوزی یک جانباز قمی در تهران، سومین خودسوزی یک جانباز و بازهم در قم و چهارمین جانباز هم که همین آبان ماه خودسوزی کرد!

در همین خصوص «جعفرزاده ایمن‌آبادی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس در حساب توییتر نوشت:
"‏آقای دکتر ‎لاریجانی رییس محترم ‎مجلس ونماینده مردم متدین ‎قم!
چهارمین ‎جانباز قمی بدلیل ظلم های ‎بنیاد شهید ‎خودسوزی کرد. شما دلسوز مردم مظلوم قم و ‎ایثارگران فراموش شده هستید! نه بدنبال پایین کشیدن هستید! نه سرگرم امورات متفرقه! جلسه اضطراری بگذاریدمشکلات را دستور دهید مرتفع کنند."

در همین خصوص «امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به جعفرزاده ایمن آبادی نوشت: "‌سلام ما بارها به آقای شهیدی گفتیم که بنیاد قم با این اوضاع نیازمند تغییر است، ایشان منوط به رضایت رئیس مجلس کردند. حال شما لطف کنید به آقای رئیس دلسوز بفرمائید دست از حمایت بردارند مشکل حل خواهد شد."

لاریجانی، علت عدم برکناری مدیرکل بنیادشهید استان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
امان از این لاریجانیها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار