روزانه شاهد تخریب و سیاه نمایی این اشخاص برعلیه دولت هستیم و بی رحمانه برای دیده شدن وتخریب علیه دولت کورس گذاشته اند تا مبادا از دیگری عقب بمانند تا در دولت آینده به نوایی برسند و بگویند ما مخالف دولت تدبیر و امید بوده ایم .
کد خبر: ۷۹۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 14 November 2019

 تابناک ایلام رحمان جابری ::  این روزها و همزمان با اوج تحریم های ظالمانه استکبارجهانی برعلیه ملت ایران و استقامت بی نظیرملت ، و تلاش ها و راهکارهای مسئولین نظام جهت برنامه ریزی وانسجام همه جانبه و تقویت جهادی روتق تولید داخلی، بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی، و اجرای شدن گام های خروج ایران از برجام، عده ای با توجه به نزدیک شدن سالهای پایانی دولت ، درقامت روزنامه نگار و خبرنگار قلم به دست گرفته و از خواب طولانی چندین ساله بیدار ، و برعلیه دولت مطلب نویس شده اند.

روزانه شاهد تخریب و سیاه نمایی این اشخاص برعلیه دولت هستیم و بی رحمانه برای دیده شدن وتخریب علیه دولت کورس گذاشته اند تا مبادا از دیگری عقب بمانند تا در دولت آینده به نوایی برسند و بگویند ما مخالف دولت تدبیروامید بوده ایم .

آری این روزها دیدن این مطالب، برعلیه دولت که بوی سهم خواهی می دهد دل هر آدم آزاده ای را به درد می آورد این محافظه کار دیروزی سکوت چندین ساله خود را شکسته اند و گستاخانه برعلیه دولت در سال های پایانی عمر دولت دوازدهم مطلب می نویسند حرکت این افراد دور از اخلاق حرفه ای و رسانه ای می باشد .

البته دولت تدبیر امید و هر دولت دیگری خالی از نقد نیست اما این روزها به جای نقد، تخریب بازارش گرم تر و پر رنگ تر و در دستور کار قرار گرفته است امید است این دسته از افراد به امانت سپرده شده که همانا قلم است و در قرآن به آن سوگند یادشده پایبند باشند و منصفانه وعادلانه قلم فرسایی کنند زیرا این نیز بگذرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار