کد خبر: ۷۹۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷ 12 November 2019
رئیس کمیسیون عمران گفت: به دلیل لزوم صدور حکم از سوی دستگاه قضا گزارش حادثه هواپیمایی تهران – یاسوج تا پایان آبان در صحن قرائت می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم قرائت گزارش حادثه هواپیمایی تهران – یاسوج در صحن علنی مجلس اظهار کرد: مدت‌ها است که گزارش حادثه هواپیمایی تهران – یاسوج از سوی کمیسیون عمران به هیئت رئیسه داده شده و قرار است که به زودی در صحن علنی قرائت شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: بنده مسئولان هواپیمایی آسمان را به کمیسیون دعوت کردم و آنها به پخش یک انیمیشن درباره حادثه فوق بسنده کردند.
او ادامه داد: کاملاً محرز است که پرواز تهران – یاسوج به دلیل مشکلات فنی و امنیتی نباید انجام می‌شد، اما متأسفانه مسئول امنیت و معاون وی در روز حادثه حضور نداشته‌اند و خلبان به تنهایی تصمیم گرفته بود.
رضایی کوچی گفت: زمینه‌های اشتباه خلبان توسط مسئولان فراهم شده بود، سازمان هواپیمایی کشور و شرکت هواپیمایی آسمان مشخصاً در این قضیه مقصر هستند و به نظر می‌رسد که با توجه به لزوم صدور حکم دستگاه قضایی گزارش این حادثه تا پایان آبان در صحن قرائت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار