مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه دلایل اختلال پخش برنامه‌های ورزشی در مناطق مرزی این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۹۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،افشین امیری ، درباره قطع شدن فوتبال های خارجی اظهار داشت: قطع فوتبال های خارجی هنگام پخش تنها مربوط به کرمانشاه نیست بلکه موضوعی کشوری است.

وی افزود: در تمام شهرستانها امکانات و زیرساخت فنی برای پخش فوتبال به واسطه نصب فرستنده های دیجیتال و سیگنال رسانی زمینی (Stm 1 ) فراهم شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بیان کرد: رسانه ملی و به تبع صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای پخش فوتبال مشکلی ندارد و در این راستا امکانات و زیرساختهای فنی را مهیا کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما برای تجهیز سیگنال رسانی زمینی (اس تی ام وان) هزینه های زیادی پرداخته و این تجهیزات را در ایستگاه های ماهواره ای و پرقدرت تلویزیونی نصب کرده است.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری شرکتهای زیرساخت و مخابرات با اختصاص پهنای باند از طریق سیگنال رسانی زمینی مشکلی برای پخش فوتبال برای همه شهرستان ها جز شهرستان های هرسین و ثلاث باباجانی وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه عنوان کرد: به منظور پخش فوتبال در دو شهرستان هرسین و ثلاث باباجانی علاوه بر پهنای باند اختصاص فیبر نوری نیز لازم است.

امیری گفت: در این راستا حسب دستور استاندار کرمانشاه مکاتباتی با دستگاه های ذیربط شده است و معاون سیاسی و امنیتی نیز به دستور استاندار شخصا پیگیر حل موضوع است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار