مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی:
مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی گفت: رشته ورزشی سوار کاری که تا کنون در این شهرستان مغفول مانده بود احیا و به عنوان یک هیأت ورزشی سازمان یافته شروع به کار می کند.
کد خبر: ۷۹۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 11 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ امیر صالحی گفت : با توجه به استعداد و ظرفیت های مناسب شهرستان ملکشاهی و جوانان علاقه مند به رشته مفرح سوارکاری این رشته ورزشی به صورت حرفه ای و سازمان یافته در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه سوارکاران این شهرستان تاکنون حائز رتبه های برتر مسابقات استانی شده اند، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۳۰ ورزشکار حرفه ای در این شهرستان با در اختیار داشتن چابک ترین اسب های بومی و غیر بومی مشغول به فعالیت هستند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری سه رشته ورزشی کوهنوردی ، دوچرخه سواری و اسب سواری در این شهرستان شکل گرفته و ورزشکاران این رشته ها به صورت سازمان یافته در مسابقات ورزشی شرکت می کنند.

صالحی اضافه کرد: در حال حاضر سوارکاری در این شهرستان با فعالیت جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی به صورت سنتی و با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های سوارکاری است که با راه اندازی پیست‌های جدید و همچنین احداث باشگاه مدرن این رشته در آینده نزدیک رونق بیشتری خواهد گرفت.

۹۵۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۱۵ هیأت ورزشی مشتمل بر ۵۰۰ مرد و ۴۵۰ نفر زن در شهرستان ملکشاهی مشغول به فعالیت های ورزشی هستند.

شهرستان ۲۵ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار