فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی تجاوز به آب و خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.
کد خبر: ۷۹۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  ایسنا،‌ امیر سرتیپ دوم فرهاد آریان‌فر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور روز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان وفادار ولایت در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج همگی آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در عالی‌ترین سطح از آمادگی قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک کوچکترین اقدام دشمن علیه امنیت ملی کشور با پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی جان‌نثاران ولایت در نیروهای مسلح پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) می‌فرمایند اگر دشمن یک سیلی بزند، ۱۰ سیلی پاسخ دریافت می‌کند؛ چرا که امروز توان دفاعی کشور در سطح بسیار مناسب و خارج از فهم و درک دشمنان قرار دارد.

امیر سرتیپ دوم آریان‌فر همچنین با تقدیر از تلاش‌ها، زحمات و رشادت‌های نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف، گفت: امروز پلیس به ملجاء امید مردم جامعه تبدیل شده و از محبوبیت بسیار بالایی میان اقشار مختلف برخوردار است.

وی امنیت موجود در استان کرمانشاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این امنیت‌آفرینی در زمان اربعین حسینی (ع) به خوبی مشاهده شد و همه دیدند که پلیس چگونه شبانه روز پای کار بود تا زائران امام حسین (ع) بدون هیچ مشکلی در مراسم معنوی اربعین شرکت کنند.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در پایان، با ابراز خرسندی از حضور سردار جاویدان در کرمانشاه، وی را از دلسوزترین و در عین حال شجاع‌ترین فرماندهان نظامی معرفی کرد که می‌تواند امنیت موجود در استان را به شکل قابل ملاحظه‌ای ارتقاء ببخشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار