مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: از 935 روستای بالای 20 خانوار در استان اصفهان، 326 روستا نیاز به احداث و ترمیم سیل بند دارد .
کد خبر: ۷۹۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 10 November 2019

غلامحسین خانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از وقوع سیلاب و احداث کانال های دفع آب های سطحی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: 326 روستای اصفهان یا سیل بند ناقص دارند یا مجهز به سیل بند نیست .

وی با اشاره به اینکه نیاز به اعتبار بیش از 35 میلیارد تومان برای سیل بند و احداث کانال های دفع آب های سطحی در روستاها داریم، ادامه داد: در حال حاضر از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، 15 میلیارد تومان جهت اجرای سیل بند و کانال های دفع سیلاب در شهرستان های آسیب دیده در نظر گرفته شده است که در دست اجرا است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرد: اکثر واحدهای اسیب دیده در فروردین امسال ناشی از بارندگی و آب گرفتگی است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 5 هزار و 721 واحد مسکونی  در پی وقوع حوادث در فروردین امسال آسیب دیدند، ادامه داد: تاکنون به سه هزار و ۲۲۰واحد مسکونی تسهیلات داده شده است.

خانی اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر یکصد و 21 میلیارد و 550 میلیون تومان برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری در استان اصفهان اختصاص یافته است.

وی به  یک هزار و 98 فقره تسهیلات معیشتی  اشاره کرد و خبر داد: همچنین 26 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای 328 واحد احداث شهری و یک هزار و 752 احداثی در روستا تخصیص یافته است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان نیز از یک هزار و 240 واحد تعمیری در شهر و روستا خبر داد و گفت: در حال حاضر کار تعمیری واحدها صد درصد تمام شده است و در احداث واحدها شاهد پیشرفت 45 درصدی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار