حدود ۲۰ روز پیش میثم زارع کشتی‌گیر آزادکار جوان و ملی پوش کنگاوری در مسیر بازگشت از باشگاه به منزلش در روستای طاهرآباد کنگاور، در سانحه تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاعی شد. پدر این ورزشکار نسبت به بی توجهی مسئولین ورزش به وضعیت فرزندش انتقاداتی داشته که این انتقادات واکنش دبیر هیات پزشکی ورزشی استان و برخی مسئولین ورزش شهرستان را به دنبال داشت.
کد خبر: ۷۹۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،وحید خسروی دبیرهیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی براساس رسالت خود نسبت به ارائه خدمات درمانی، توانبخشی و پرداخت حق العلاج ناشی از حوادث ورزشی به ورزشکاران اقدام می‌کند، اظهار کرد: این فدراسیون حتی زمانی که ورزشکاری دچار حادثه تصادف شود و تائید شود که در مسیر بازگشت از  اردو یا مسابقه بوده، نسبت به پرداخت هزینه‌های درمانی او اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه آمادگی لازم برای ارائه خدمات و پشتیبانی از تمامی ورزشکاران و قهرمانان استان را دارد.

دبیرهیات پزشکی ورزشی کرمانشاه اعلام کرد: در خصوص میثم زارع نیز رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان چندین بار به منزل این ورزشکار مراجعه کرده، اما هیچ درخواستی از جانب خانواده او برای پیگیری روند درمانش به هیات شهرستان داده نشده است.

وی یادآورشد: اگر تشخیص پزشکان براین باشد که این ورزشکار باید در منزل معالجه و فیزیوتراپی شود و خانواده‌اش هم درخواست دهند، هیات پزشکی ورزشی شهرستان هرزمان لازم باشد فیزپوتراپ به منزلش اعزام می‌کند.

خسروی تاکید کرد: البته مسئله پرداخت پاداش به قهرمانان و کمک‌ و مساعدت‌ مالی در حوزه اختیارات پزشکی ورزشی نیست و فقط در بخش درمان حمایت‌های لازم را از این ورزشکار خواهیم داشت.

تاکنون چندین بار از این ورزشکار عیادت کرده‌ایم

حجت الله ظفرپور رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کنگاور نیز گفت: از زمانی که میثم زارع دچار سانحه تصادف شده، چندین بار به همراه فرماندار، مسئولان ورزش و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان از ایشان عیادت داشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگاور تاکید کرد: خانواده این ورزشکار اکنون در شرایط روحی مناسبی نیستند و به دلیل همین تالمات روحی انتقاداتی را دارند.

کمپین کمک به میثم زارع شکل گرفته است

مسعود رحمت آبادی رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور نیز در گفت و گو با ایسنا از تشکیل کمپین کمک به  این ورزشکار از روز گذشته خبرداد و گفت: میثم زارع و پدرش در ابتدا مخالف تشکیل این کمپین بودند، اما رضایت آنها را گرفتیم و از شب گذشته این کمپین را تشکیل داده‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از زمان تشکیل این کمپین، قهرمانان بزرگ کشتی ایران از آن حمایت‌ خوبی داشته‌اند و به این کمپین پیوسته‌اند.

رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور تصریح کرد: تاکنون کمک‌های مالی خوبی از طریق این کمپین جمع آوری کرده و به حساب میثم زارع واریز کرده‌ایم و البته این کمک‌ها هم ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار