تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا مقابل نپال به برتری چهار بر صفر رسید.
کد خبر: ۷۹۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 08 November 2019

عصر امروز (جمعه) در دومین روز از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و از گروه چهارم که به میزبانی تهران و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، تیم جوانان کشورمان به مصاف نپال رفت که در پایان به برتری با ارزش چهار بر صفر رسید.

«سیروس پورموسوی» تیم تحت هدایت خود را با ترکیب امیرحسین نیک پور، احمد جلالی، حسین شاوردی، محمد رضا عسگری، علیرضا اسد آبادی، یاسین سلمانی، حسین زواری، مهدی احمدی، حسین نخودکار، علی سبحانی(علیرضا منظمی) و آریا برزگر روانه میدان کرد.

جوانان ایران در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه نپال تدارک دیدند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با تساوی بدون گل در وقت اول به پایان برسد.

در نیمه دوم جوانان ایران بازی را طوفانی آغاز کرده و حاکم مطلق توپ و میدان بودند. نمایش هجومی ایران با چهار گل همراه شد تا یک پیروزی پر گل دیگر برای جوانان شایسته کشورمان رقم بخورد.

دقیقه ۷۴ : جوانان ایران از جناح چپ صاحب ضربه کرنر شد که محمد مهدی احمدی با ضربه سر دیدنی گل اول ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۳: احمد رضا جلالی در محوطه جریمه نپال صاحپ توپ شد که شوت این بازیکن با اشتباه دروازه‌بان حریف همراه شده و به تور رسید.

دقیقه ۸۷: پاس فوق العاده جلالی از زمین ایران ، منظمی را در موقعیت ایده‌آلی قرار داد که این بازیکن پس از دریبل گلر حریف، دروازه نپال را برای سومین بار باز کرد.

دقیقه ۸۹: آریا برزگر با ضربه فنی دروزاه ایران را باز کرد تا تعداد گل‌های ایران را در این بازی به عدد چهار برساند.

«مرتضی محصص» رییس کمیته فنی فدراسیون، «حسین عبدی»، «محمدرضا مهدوی»، «وحید هاشمیان» و «محمدرضا ساکت» سرپرست تیم ملی فوتبال با حضور در جایگاه ویژه بازی جوانان ایران مقابل نپال را از نزدیک تماشا کردند.

شاگردان پورموسوی در دیدار بعدی خود در این مسابقات به مصاف امارات می‌روند.

تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در این مسابقات را مقابل قرقیزستان با برتری سه بر صفر به اتمام رساند.

پیش از این دیدار نیز و از همین گروه، امارات با حساب ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی دست یافت./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار