نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران عصاره فضایل شهر تبریز هستند.
کد خبر: ۷۹۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 09 November 2019
کارگران عصاره فضایل شهر تبریز هستند/ انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه طرح من بود
به گزارش تابناک تبریز، دكتر منادي در نشست هفتگی هیئت اجرایی خانه کارگر و شورای اجرایی حزب اسلامی کار در استان آذربایجان شرقی گفت: تا زمانی که حزب وجود نداشته باشد در مجلس نمی توان کاری کرد

وی ادامه داد: متاسفانه در مجلس شورای اسلامی ایران حزب ها نقش بسزایی ایفا نمیکنند و‌ نمایندگان بصورت شفاف حزب و‌ جناح خود را مشخص نکرده اند. منادی خاطر نشان کرد: بنده چه در زمانی که بعنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بودم و چه در چهار سال اخیر همواره از طرح ها و لوایح بازنشستگان و کارگران بصورت قاطع حمایت کرده ام چراکه کارگران عصاره فضایل شهر تبریز هستند. نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماینده ای که به مجلس راه می یابد باید دارای ارتباطات قوی با مسئولین اجرایی کشور باشد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از گوشه ای فعالیت بنده در مجلس شورای اسلامی را اعلام کنم، در مرحله اول احداث بزرگراه تبریز به نوردوز و مرز اروپا است. منادی خاطر نشان کرد: با احداث این بزرگراه ورودی جدیدی به ورودی های شهر تبریز اضافه شده است که احداث این بزرگراه با حضور پر برکت کارگران انجام می شود و به نوعی حمایت از کارگران است.

 

وی یادآور شد: طرح انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه برای اولین بار توسط اینجانب در مجلس مطرح و تصویب شد و ۲۵۰ میلیارد ریال در مرحله اول بودجه برای این پروژه اختصاص یافت. منادی ادامه داد: خط انتقال اتیلن غرب نیز جزو ‌طرح هایی است که با پیگیری های اینجانب به شهر تبریز رسید و در حال حاضرلوله گذاری اتیلن به پتروشیمی تبریز آغاز شده و با انتقال اینخط تولید پتروشیمی تبریز دو برابر خواهد شد. تبریز تنها شهری است که دارای دو دانشکده دندانپزشکی است و در حال حاضر فعال است که دانشکده دندانپزشکی دوم و بیمارستان امام سجاد (ع) با پیگیری های شخص بنده احداث‌ شده است.

منادی در خصوص فعالیت های خود در مورد بازنشستگان نیز توضیحاتی داد و‌ گفت: احداث ۷ خانه مهر در استان برای بازنشستگان با پیگیری های بنده در مجلس هشتم اتفاق افتاده است. همکاری با فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در تمام زمینه ها در دوره های قبلی از اهم کارهایم در کمک به مسایل کارگران شاغل بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :