معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم اهل سنت با تقدیم 5 هزار شهید، جانباز و آزاده سرافراز در جنگ تحمیلی ثابت کردند که حافظان اصلی و مرزداران غیور کشور هستند.
کد خبر: ۷۹۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 07 November 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ؛ «محمد ابراهیم الهی تبار» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه مسائل و مشکلات فرآروی توسعه فضاهای اداری، آموزشی و پژوهشی این دفتر را بررسی کرد.

الهی تبار در این نشست ضمن اشاره به نقش پراهمیت ائمه جمعه، علما و فرهیختگان اهل سنت در ترویج فرهنگ وحدت و تقویت انسجام ملی گفت: همگرایی، همسویی و هم افزایی ایجاد شده در مسیر تعالی و پیشرفت استان الگویی مناسب و حاکی از همدلی و همراهی مردم و مسوولین برای دفاع از ارزشهای انقلاب است.

معاون استاندار کرمانشاه که در دیدار با حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه و سایر مسوولین دفتر سخن می‌گفت: از پیگیری درخواست‌های ارائه شده جهت احداث فضای جدید دفتر با دارا بودن امکانات لازم در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و اداری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی خدمات و لزوم توسعه فعالیت‌های آموزشی این مهم پیگیری و انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم اهل سنت با تقدیم 5 هزار شهید، جانباز و آزاده سرافراز در جنگ تحمیلی ثابت کردند که حافظان اصلی و مرزداران غیور کشور هستند، خاطرنشان ساخت: مردم این مرز و بوم با تعصب و تعهد همیشگی، وفاداری خود را بارها نشان داده‌اند و این مهم با رشادت‌های همیشگی از اوایل انقلاب تاکنون وجود داشته و به گونه‌ای به مفهوم ایستادگی و وفاداری در عمل معنا بخشیده‌اند.

وی افزود: آخرین شهید منطقه هم از مردم شریف اهل سنت بود که علیرغم بازنشستگی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب ایثار کرد و به مقام رفیع شهادت نائل شد.

معاون استاندار از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری جشن بزرگ هفته وحدت در 22 آبان ماه سال جاری با حضور بیش از 550 نفر از شخصیتهای برجسته اهل سنت و شیعه توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تشکر کرد و گفت: کار و رسالت این دفتر بسیار پراهمیت و مهم است و توصیه می شود از 12 ربیع الاول در تمامی نشست‌ها از حضور همه ظرفیت‌های علمی، دینی و مذهبی استان به منظور بهره مندی جوانان از استفاده نمایید.

این مقام مسوول در خاتمه گفت: با توجه به توانمندهای موجود از تمامی ظرفیت‌های دانشی و تجربی استان در پست‌های مدیریتی و در سطوح مختلف استفاده خواهیم کرد. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار