رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: تاکنون 39 ورزشکار جانباز و معلول مجوز حضور در مسابقات پارالمپیک 2016ریو برزیل را کسب کردند.
کد خبر: ۷۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 19 August 2015
به گزارش ایرنا ، محمود خسروی وفا روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل از حضور ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در مسابقات تیر وکمان در کشور آلمان، مسابقات تیراندازی در کشور استرالیا و مسابقات دو و میدانی در کشور قطر برای کسب سهمیه پارالمپیک خبر داد و اضافه کرد: پیش بینی می کنیم حداقل 80 تا 90 ورزشکار بتوانند سهمیه حضور در پارالمپیک ریو را کسب کنند.
وی اظهار کرد: کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ریو الویت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان است و در کنار آن به سرمایه گذاری، مناسب سازی مکان های ورزشی و آموزش ورزشکاران و مربیان توجه ویژه ای داریم.
رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان افزود: بیشتر جانبازان و معلولان در سطح کشور به نوعی در حد امکان ورزش می کنند اما بیش از 80 هزار نفر به صورت حرفه ای و آماتور ورزشکار جانباز و معلول سازمان یافته داریم که با برنامه ورزش می کنند.
وی بیان کرد: 350 نفر از این ورزشکاران عضو تیم ملی جانبازان و معلولان هستند.
او با اشاره به وجود ورزشکاران مدال آور پارالمپیک در استان اردبیل بیان کرد: در یکی دو سال اخیر جایگاه اردبیل در ورزش جانبازان و معلولان افت کرده بود به طوری که پارسال جایگاه استان اردبیل در بین استان های کشور 22 بود که امیدواریم در ارزیابی های امسال در پایان سال جایگاه این استان به زیر 20 برسد.
در این جلسه اعضای مجمع انتخاباتی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل با 13 رای موافق از 13 رای ماخوذه میر حمید موسوی را که تنها کاندیدای ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین بود به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزرش های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار