مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان از برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در امامزادگان و بقاع شاخص استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 05 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ؛ حجت الاسلام محمد حسین بلک با اشاره به احادیثی از پیامبر(ص) و ائمه اطهار در مورد امام زمان(عج) اظهار داشت: روز نهم ربیع الاول به عنوان روز یادآوری و بزرگداشتی برای مقام امام حیّ و حاضر خود جشن می‌گیریم تا گونه‌ای خاکساری و سپاس باشد به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت بزرگ امامت، واسطه فیض رحمت و روح جهان هستی.
وی در ادامه از برگزاری مراسم جشن آغاز امامت حضرت قائم(عج) در بقاع شاخص استان اصفهان خبر داد و افزود: مراسم جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در اکثر امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اصفهان برگزار می‌گردد ولی ویژه برنامه های شاخص این روز در جوار امامزادگان هلال بن علی در آران و بیدگل ، سید الکریما ن در برخوار ، مشهد اردهال ، سید محمد خمینی شهر و امامزاده شاهرضا در شهرضا و ....... برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این برنامه در روز پنجشنبه 16 آبان ماه در بقاع استان برگزار می شود وشایسته است که در این روز برای سلامتی امام زمان علیه السلام و تعجیل در فرج ایشان دعا کنیم و با امام خود تجدید بیعتی داشته باشیم.
این مسئول بیان کرد: رعایت شأن همه ائمه هدی (ع) بر همگان واجب است روز شهادت امام حسن عسکری روز عزای همه شیعیان جهان است و همگان در این روز که روز عزای اهل بیت (ع) است، باید عزادار باشند.
و روز پس از آن را به عنوان روز یادآوری و بزرگداشتی برای مقام امام حیّ و حاضر خود جشن می‌گیریم تا گونه‌ای خاکساری و سپاس باشد به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت بزرگ امامت، واسطه فیض رحمت و روح جهان هستی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار