ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۴۰ خانه ورزش روستایی در نقاط مختلف روستایی این استان تجهیز شد که به زودی بهره‌برداری می‌شوند
کد خبر: ۷۹۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 05 November 2019
 عابد حقدادی افزود: خانه‌های ورزش روستایی استان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی تجهیز شده که به دلیل برگزاری مسابقات ورزش روستایی و بومی‌محلی منطقه چهار کشور در ۱۵ آبان‌ماه جاری در اراک، آیین بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی هفته آینده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای هر یک از خانه‌های ورزش روستایی استان مرکزی یکصد میلیون ریال هزینه شده و امکاناتی از قبیل: میز تنیس، فوتبال‌دستی، تشک تاتمی، دارت، شطرنج، توپ و تور والیبال و فوتبال به این خانه‌های ورزش اهدا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۳۵ خانه ورزش روستایی و در مجموع ۱۷۵ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی ایجاد شده است.

حقدادی اظهار داشت: ظرفیت تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وجود دارد و شورا‌های اسلامی، دهیاران و بخشداران باید محلی مناسب از قبیل: یک کلاس درس مدرسه، حسینیه و یا بخشی از ساختمان دهیاری را به این اداره کل معرفی تا در اسرع وقت تجهیز شود.

وی اضافه کرد: ۱۰ طرح عمرانی ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان همزمان با هفته تربیت بدنی (۲۶ مهر تا دوم آبان) با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: ۲۵ طرح ورزشی اولویت‌دار نیمه‌تمام دیگر در این استان وجود دارد که برای تکمیل و بهره‌برداری آن‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیش از ۸۰ هزار ورزشکار استان مرکزی در ۴۷ هیات ورزشی سازماندهی شده‌اند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار