عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL و AFC در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری شد.
کد خبر: ۷۹۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 03 November 2019

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها، امسال شاهد افزایش بازندگی‌ها خواهیم بود، گفت: طول انهار و مادی های شهر اصفهان حدود ۵۰۰ کیلومتر است و ضرورت دارد معاونت حدمات شهری نسبت به لایروبی آنها اقدام کند تا از بروز خسارت در هنگام بارندگی‌ها جلوگیری شود.

علیرضا نصر اصفهانی در نطق پیش از دستور یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان اظهار کرد: این روز همزمان با ورود و تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه بوده است که در این روز امام (ره) علیه کاپیتولاسیون بیانیه‌ای صادر کردند و پس از آن به ترکیه تبعید شدند.

وی گفت:  ملت ایران هیچگاه زیر بار استکبار و استثمار نرفته و همواره با آنها در تقابل بوده است، افزود و این افتخارات نظام است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تابلوهای مزین به نام شهدا در شهر اصفهان تصریح کرد: این تابلوها نیازمند زیباسازی، رنگ آمیزی و بازسازی است چرا که وضع این تابلوها در حال حاضر زیبنده شهر اصفهان نیست.

وی در خصوص لزوم ساماندهی آسفالت معابر گفت: این امر درخواست و مطالبه مردم در جلسات مختلف است و ضروری است که با کار کارشناسی، اولویت بندی آسفالت معابر در دستور کار قرار گیرد.

اصفهان به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: الگوی شهر بدون متکدی بومی‌سازی شده و تکمیل پروژه جامع آموزش توامندسازی در مجموعه فدک نیز در همین راستاست.

کورش محمدی اظهار کرد: ابتدای شورای پنجم به شهرتبریز سفر کردیم و راهی که این شهر برای تبدیل شدن به "شهر بدون متکدی" رفته بود را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در اصفهان همان اقدامات را با شکل بهتری بومی‌سازی کردیم و پروژه جامع آموزش توامندسازی در مجموعه فدک در همین راستاست، افزود: امیدوارم با افتتاح مجموعه فدک تا پایان سال جاری، سال آینده شاهد هیچ متکدی در اصفهان نباشیم.

پروژه‌های AVL و AFC اتوبوسرانی تا پایان سال تکمیل شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL و AFC در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری شد.

اصغر برشان با تاکید بر تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL و AFC در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری و رفع موانع با عنایت به قرارداد منعقد شده، افزود: بهبود کمی و کیفی حمل‌ونقل عمومی، کنترل به روز و لحظه‌ای و امکان عملیاتی نمودن زمان مبدأ و مقصد و روان سازی حمل و نقل عمومی و مدیریت هوشمند در اتوبوسرانی، عملیاتی شدن و ارتقاء سیستم پرداخت الکترونیکی از مزیت‌های این دو پروژه است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم اقدامات بهینه‌سازی ترافیک و حل مشکل شهروندان در این خصوص، تصریح کرد: با عنایت به رسیدن فصل سرما و افزایش آلاینده ها، لازم است کنترل های لازم به منظور داشتن معاینه فنی خودروها را جدی گرفته و از تردد خودروهای بدون معاینه فنی و تردد موتورسیکلت های دودزا و آلاینده جلوگیری به عمل آورد.

وی از شهردار اصفهان درخواست کرد پیش بینی های لازم در تملک و مشارکت با توجه به زمان تدوین بودجه سال ۹۹ با عنایت به داشتن اعتبار بودجه‌ای برای ساخت پارکینگ به ویژه در مناطق مورد نیاز شهری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار