مسئول نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام از تزریق 27 هزارو 580 مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه این شرکت در شش ماهه اول سال جاری به شبکه برق سراسری خبر داد و گفت: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام بعنوان بازویی توانا برای کمک به تامین برق کشور بوده و در فصل تابستان برای جلوگیری از خاموشی‌ها به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است.
کد خبر: ۷۹۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 02 November 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛ سعید عسکری با اشاره به اینکه نیروگاه این شرکت در نیمه اول سال جاری 74 هزارو 579 مگاوات ساعت برق تولید نموده است،افزود: از این مقدار 27 هزارو 580 مگاوات ساعت تزریق به شبکه سراسری توزیع برق انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای جلسه مشترک بین مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام و مدیر برق منطقه ای غرب کشور در ابتدای فصل گرما و تصمیمات و توافقات آن جلسه، خوشبختانه تزریق برق این شرکت به شبکه توزیع برق باعث کمک به جلوگیری از خاموشی های فصل تابستان در استان ایلام شد.

مسئول نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در سال گذشته نیز نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام مقدار 15 هزارو 350 مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق نموده است.

وی ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند در سالهای آتی هم به تأمین برق کشور در فصل پیک مصرف برق به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار